Згідно з даними аналітичного сервісу comscore.com, пандемія коронавірусу, а також карантин, вплинули не тільки на споживчі звички європейців, але й істотно змінили підходи читачів до медіа.
Так, ще з січня 2020 року перегляди новин та ресурсів з категорії «Бізнес і фінанси» почали збільшуватися. У той самий період почали з’являтися новини про поширення коронавірусу в країнах Азії. У порівнянні з показниками, актуальними у період з 30 грудня по 5 січня 2020 року, відвідування ресурсів категорії «Бізнес і фінанси» у період з 16 по 22 березня 2020 року зросли на 21% у Франції, на 34% у Німеччині, на 90% в Італії, на 47% в Іспанії та на 39% у Великобританії.
«Міжнародні новини» почали нарощувати трафік з 9 по 15 березня 2020 року. У порівнянні з тижнем 30 грудня 2019 року – 5 січня 2020 року відвідування ресурсів з цієї категорії зросло на 68% у Франції, 57% у Німеччині, 125% в Італії, 87% в Іспанії та 51% у Великобританії.
Те ж стосується і локальних новин. Станом на тиждень 16 – 22 березня 2020 роки читати їх стали частіше на 125% у Франції, 101% у Німеччині, 105% в Італії, 158% в Іспанії та 45% у Великобританії.
А ось активність користувачів в соціальних мережах росла не так інтенсивно. У середині березня зростання склало 12% у Франції, 31% в Італії, 48% в Іспанії та 12% у Великобританії.
Що стосується месенджерів, то тут картина інша. На період з 16 по 22 березня кількість відвідувань сервісів обміну повідомленнями збільшилися на 70% у Франції, на 30% в Німеччині, на 90% в Італії, 97% в Іспанії та 49% у Великобританії.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що дивлення потокового відео стрімко зросло.
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!