Компанія YouTube планує випустити на своїй платформі понад 100 оригінальних фільмів і серіалів у 2020 році, тоді як у 2019-му відеосервіс запропонував аудиторії близько 50 проєктів. Про це пише Adweek із посиланням на керівника напряму оригінального контенту YouTube Сьюзен Деніелс.
Команда платформи планує зосередитися на документальному контенті. На 2020-й запланований вихід серіалу Creators for Change («Творці змін») про жіночу освіту у світі − у першому випуску з’явиться колишня перша леді США Мішель Обама. Також YouTube працює над запуском серіалу «Коачелла» (Coachella) про Періс Хілтон і над шестисерійним фільмом про гімнасток. Прем’єра останнього запланована на переддень літніх Олімпійських ігор. Бюджети проєктів не розголошуються.
YouTube Originals буде як і раніше пропонувати й інші формати контенту. Так, на осінь запланована пряма трансляція виступу фокусника Девіда Блейна, також на платформі вийде реаліті-шоу з б’юті-блогером Джеймсом Чарльзом.
Видання зазначає, що аудиторія YouTube неодноразово звертала увагу на контраст між оригінальним і призначеним для користувача контентом відеохостингу. Питанням збереження бренду за таких розбіжностей стурбовані також маркетологи. Проте Сюзен Деніелс запевнила, що оригінальні фільми і серіали створюються на основі переваг користувачів сервісу.
Контент YouTube Originals доступний преміальним передплатникам платформи, вони можуть дивитися оригінальні ролики без реклами. У серпні минулого року відеохостинг відкрив частину відео для безкоштовного перегляду.
Нагадаємо, раніше американське видання Variety засудило YouTube за те, що сервіс витрачає багато часу і грошей на просування контенту за участю знаменитостей. Наприклад, на фільм з Джастіном Бібером (вийде 27 січня), документалку, присвячену латиноамериканському художнику Малуме (Maluma), продовження шоу Кевіна Гарта (Kevin Hart) «Що наближаеться» та ряд інших великих проєктів.
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!