26 грудня НАБУ провело обшуки у Міністерстві інформаційної політики України та у ДП «Захист інформаційного простору», підлеглому міністерству. Про це повідомив держсекретар Мінінформполітики Артем Біденко.
За словами Біденка, обшуки проходять у рамках справи про тендер, проведений у 2018 році на суму 15 млн гривень для просування України і бренду UkraineNOW на телеканалі CNN.
«За версією слідства, переможець тендера, компанія CFC Consulting, не розмістила рекламу, незважаючи на наявність актів виконаних робіт від CNN. МІП нема чого приховувати, ми максимально співпрацювали і співпрацюємо зі слідством, щоб якомога швидше зафіксувати висновки».
Нагадаємо, у травні 2018-го року Кабінет міністрів України затвердив брендований знак України − Ukraine Now, який критикували у мережі. У грудні того ж року Мінінформполітики провело тендер щодо просування бренду UkraineNOW на телеканалі CNN. Спочатку на рекламу виділили бюджет у 26 млн грн, але замовник заощадив. Таким чином, контракт з компанією CFC Consulting підписали на 15,4 млн грн. Угода передбачала, що компанія забезпечить 580 рекламних сюжетів і банерну рекламу. Однак, згідно з версією слідства, виконавець не розмістив рекламу, хоча і передав акти виконаних робіт від CNN.
Фото: Ukraine Now
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!