У рамках регулярної ініціативи команда Kwendi Media Audit консолідувала прогнози медіаінфляції від експертів ринку. В опитуванні традиційно взяли участь найбільші рекламні холдинги країни: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction і Optimum Media), razom communications та Group M, повідомляє прес-служба агентства.
Консолідовані результати опитування експертів рекламного ринку
У порівнянні з опитуванням за серпень 2019-го, на 2 процентних пункту зросло очікування від інфляції цін на пряму рекламу на ТБ у 2019 році. Серед інших категорій консолідована оцінка для поточного року несуттєво зросла для друкованих газет з 12% до 13% і для Display – з 19% до 21%.
Оновлена оцінка інфляції на 2020 рік трохи знизилася для більшості типів розміщень. Як і раніше, найбільше зростання цін експерти очікують на ТБ, найменше – у друкованій пресі. Найсуттєвіше падіння темпів інфляції очікується у зовнішній рекламі, високі оцінки якої у 2019 році були обумовлені президентськими і парламентськими виборами.
Прогнози дані з урахуванням інфляції цін у національній валюті.
Дані опитування наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції. Опитування проводилося у листопаді 2019 року.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!