Телегрупа StarLightMedia та продакшн «Дизель студіо» створили спільну компанію з виробництва контенту «Супер Дизель». Про це стало відомо 21 листопада на презентації групи до 10-річчя StarLightMedia.
Керівник дивізіону «Мовлення» групи StarLightMedia Дмитро Троїцький та художній керівник «Дизель студіо» Єгор Крутоголов підписали угоду про створення спільної компанії на сцені під час заходу.
Компанія буде виробляти розважальний контент для всіх каналів групи. “Створення нового продюсерського центру дозволить об’єднати експертизи, таланти і можливості двох команд, що неминуче призведе до нових яскравих і сміливих проектів. З наступного року будуть створюватися не тільки популярні проекти, які зараз виходять у нас, але і оригінальні серіали, і розважальні шоу для каналів групи “, – цитує прес-служба холдингу директора дивізіону “Мовлення” SLM Дмитра Троїцького.
“За п’ять років роботи холдинг SLM зарекомендував себе як надійний партнер і постійний замовник наших продуктів. Ми зі свого боку збирали незмінно високі цифри телевізійного перегляду. Настав час зробити крок вперед, і ми його робимо із задоволенням, – заявив шеф-редактор “Дизель Студіо” Олексій Бланар, передає прес-служба холдингу. – Спільними зусиллями ми суттєво збільшимо кількість розважального контенту і, головне, піднімемо на новий рівень його якість. Плани у нас грандіозні: ми будемо продовжувати радувати українского про телеглядача, а через Internet-платформи – людей у всьому світі”.
Крім того, планується поставляти контент зарубіжних каналів і розміщувати його на діджитал-платформах в усьому світі. “Це початок нової ери для нас і ринку українського контенту. Це початок ери пошуку свіжих ідей, ери свіжих експериментів і створення контенту, конкурентного на міжнародному ринку. У нас є амбіції увійти до когорти творців, чий продукт цікавий, зрозумілий усьому світу, але родом з України”, – доповнює слова колег художній керівник «Дизель студіо» Єгор Крутоголов.
Нагадаємо, «Дизель студіо» сьогодні виробляє для каналу ICTV «Дизель шоу», комедійні серіали і ситкоми «На трьох», «Папаньки». У цьому сезоні на Новому каналі вийшов також ситком «медфаку» виробництва студії, а на ICTV – ситком «Вижити за будь-яку ціну».
Фото: “Дизель студіо”
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!