Співзасновник “Вікіпедії” Джиммі Вейлз запустив новинну соцмережу WT: Social, яка буде боротися з клікбейтом. Раніше він не оголошував про запуск офіційно. Про це повідомив Financial Times.
Нова соцмережа WT: Social дозволяє користувачам обмінюватися посиланнями на статті та обговорювати їх у стрічці новин у стилі Facebook. Теми варіюються від політики і технологій до важкого металу і бджільництва.
Хоча компанія повністю відокремлена від Вікіпедії, Вейлз запозичив бізнес-модель онлайн-енциклопедії.
Щодо фінансування, WT: Social буде покладатися на пожертвування невеликої групи користувачів, це дозволить мережі працювати без реклами. «Бізнес-модель компаній соціальних мереж, які складаються суто з реклами – проблематична», – сказав Вейлз.
У той час як алгоритми Facebook і Twitter гарантують, що пости з найбільшою кількістю коментарів або лайків піднімуться вгору, WT: Social ставить нові посилання на перше місце. Однак WT: Social хоче додати кнопку upvote, яка дозволить користувачам рекомендувати якісні історії.
За словами Вейлза, з моменту запуску у минулому місяці, WT: Social наближається до позначки 50 000 користувачів, подвоївшись тільки за останній тиждень. Але це набагато менше, ніж аудиторія Facebook, яка складає більше 2 мільярдів.
Фото: Pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!