Всесвітня газетна організація (WAN-IFRA) опублікувала щорічний звіт, присвячений світовим трендам преси – World Press Trends 2019. За результатами дослідження, загальні глобальні доходи і багато редакцій у 2018 році продовжували скорочуватися, а вимоги аудиторії до якісних новин продовжували рости.
Для дослідження World Press Trends 2019 WAN-IFRA провів опитування більш ніж в 50-ти країнах, а також зібрав дані глобальних партнерів, включно з Zenith Optimedia, IPSOS, PwC, Chartbeat, Parse.ly і IO Technologies.
«Дані цього року вказують на безліч проблем, з якими стикаються видавці, а також на вплив вільної і незалежної преси на ряд критичних соціальних проблем», – коментує Вінсент Пейро, CEO WAN-IFRA.
Так, за результатами звіту цього року, глобальні доходи (друковані та цифрові) скоротилися на 3%, причому більшість припадає на доходи від друкованої реклами (зниження на 7%). Доходи від цифрової реклами навпаки зросли на 5%, і, згідно з прогнозами, у 2019 році вони збільшаться.
Платежі новинної аудиторії збільшилися на 0,5% – до 640 мільйонів на день у 2018 році, що обумовлено зростанням числа читачів, які переходять на цифрову підписку. Майже 54% загального доходу газет припадає на продаж тиражу.
Незважаючи на те що основна увага приділяється цифровий трансформації, доходи від друкованих видань як і раніше становлять близько 86% доходів видавців новин. У 2018 році тираж друкованої продукції у світі скоротився всього на 1%. Проте дана ситуація варіюється від регіону до регіону і від країни до країни.
Google як і раніше є найбільш важливим джерелом трафіку для новинних компаній у всьому світі. На його частку припадає 2 з 3 переглядів сторінок провідних світових технологічних компаній.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!