Інфлюенсерами називають тих, хто став популярним у соціальних мережах і від статусу просто «блогера» наблизився до статусу «селебріті». Ці люди щодня діляться у своїх постах секретами краси, відгуками про подорожі й багатьма іншими речами, які цікаві більшості користувачів, а також рекламують різні бренди (починаючи від косметичних і закінчуючи автомобільними).
Експерти Adweek опитали зірок соцмереж, і ось які справи на ринку інфлюенсерів сьогодні: 50% опитаних популярних людей в соцмережах почали робити контент для брендів у останні 2 роки, 30% взялися за це лише минулого року.
Серед опитаних 79% інфлюенсерів планують виробляти ще більше контенту (фото та відео) для брендів. На затання, що є головним стимулом для створення брендованого контенту, 44% інфлюенсерів відповіли, що їх штовхає на це «бажання розділити свою пристрасть».
Найпопулярніша платформа для нової категорії зірок – Instagram (100% опитаних мають профіль в цій соцмережі). 78% використовують як платформу для брендованого контенту сторінки Facebook, 67% – Youtube, ще 60% – групи в Facebook, а 38% – Pinterest. Причому рекламою на особистих блогах і на власних сайтах займаються лише 16%.
Цікаво, що 95% усіх інфлюенсеров – жінки, а 75% інфлюенсерів молодше 35 років. На другому місці – люди у віці 35-44 років (18,5%), на третьому – молодші 25 років (4,4%).
Однак із гонорарами за брендовані матеріали справи не такі веселі, як уявляють собі звичайні користувачі. 90% всіх інфлюенсерів зізналися, що сподіваються в обмін на рекламу безкоштовно отримати від брендів продукти і послуги, про які вони розповідають. 63% із усіх опитаних заявили, що сподіваються також на гонорар, 39% мріють про знижки, а 16% готові отримувати дохід залежно від темпу продажів.
Нагадаємо, Adweek є щотижневим американським виданням, яке пише про сферу PR, глобальну рекламу, нові рекламні кампанії, інтернет та багато іншого. Вперше видання вийшло в 1978 році.