Ще одним сюрпризом шорт-листа стало те, що в категорії «Найкращий трейлер зарубіжної комедії», поряд зі «Смертю Сталіна», фігурує сатирична драма «Квадрат». Крім того, у категорії «Найкраща вірусна кампанія» між «Яскравістю» з Віллом Смітом і «Горе-творцем» Джеймса Франко затесався російський фільм жахів «Гоголь. Початок».
Примітними залишаються також категорії, в яких нагороджуються найбільш інноваційні маркетингові ходи студій. З-поміж серіалів номіновані «Видозмінений вуглець», реклама якого з манекенами в анабіозі налякала не одного перехожого, а також «Світ Дикого Заходу» з його рекламними «петлями» (loops).
Киномаркетинг: 6 лучших рекламных ходов апреля
А ось і номінанти на премію у сфері найінноваційнішого маркетингу для фільмів:
– «Яскравість» від Netflix. Компанія спочатку показувала ролики фільму таргетованим групам користувачів, а за два тижні до релізу, зважаючи на їхню реакцію, стала завалювати згадками фентезійного бойовика з Віллом Смітом уже нові групи потенційних шанувальників. На жаль, інновації не врятували картину від розгрому критиків;
– «Няня». Ще один продукт Netflix, цього разу – комедійний фільм жаху;
– «Тихе місце». Перед маркетологами фільму стояло непросте завдання, оскільки в трилері практично немає діалогів;
– «Історія примари». Потрапляння до шорт-листа цій драмі забезпечив ролик з відомою сценою, у якій скорботна героїня Руні Мари їсть пиріг;
– «Таємниця Коко». Як не дивно, але саме рекламна кампанія мультфільму виявилася однією з найбільш інноваційних у буквальному сенсі: програма Coco VR давала змогу глядачам віртуально побувати в Світі мертвих, де відбувається дія картини.
Нагадаємо також, що сьогодні стали відомі лауреати премії BAFTA TV Awards 2018.