11 липня пройде онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR! Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv School of Economics, Klitschko Foundation, «Планети Кіно», «Нової Пошти», McDonald’s Україна, MEGOGO, Uklon, міжнародної брендингової компанії Prophet, креативних агентств Be-it Agency, Fedoriv Group, Havas Digital Kyiv, Lobods, Postmen, Sasquatch Digital, SEVENTEAM, Solutions for People поділяться досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень і налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді, повідомляється в анонсі організаторів.
Конференція складається з декількох секцій, кожна з яких присвячена окремим аспектам креативної економіки в умовах коронавірусної кризи. Серед тем:
- Карантин і сфера культури: ризики, виклики та несподівані плюси – Юлія Федів, Український культурний фонд;
- Державна підтримка в умовах кризи. Кейс Українського фонду стартапів – Павло Карташов, Український фонд стартапів;
- Врятовані життя, (не) врятована економіка? – Юрій Ганіченко, Kyiv School of Economics;
- Як компанії Fedoriv Group адаптували продукти та процеси всередині команд у період карантину – Світлана Сом, Fedoriv Group;
- Антикризові кейси Планети Кіно – Максим Бєлов, Планета Кіно;
- Кризові комунікації: як ми шукали спільну мову з українцями в карантин – Олеся Муджирі, McDonald’s Україна, і Христина Миколаєва, Be—it Agency;
- Маркетинг-орієнтована інноваційна стратегія – практичні інструменти розробки та впровадження інновацій (кейс «Нова пошта») – Сергій Суханов, Нова пошта;
- Запуск освітнього онлайн-проєкту. Від ідеї до 6000 студентів на рік – Анатолій Попель, CASES.
Конференція відбудеться онлайн у форматі прем’єри. Учасникам буде надано доступ до записів, які вони можуть дивитися у зручний час, а не тільки 11 липня.
Для всіх читачів Telekritika діє промокод telekritika.friends зі знижкою 25% на онлайн-доступ.
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!