Новий сервіс працює в рамках проекту SUDUM і допомагає боротися з шахрайськими сайтами, які незаконно використовують айдентику інших компаній.
Послуга розрахована на бізнеси, які ведуть активну комунікацію з клієнтами і партнерами через власні сайти. Одним із перших клієнтів сервісу із захисту бренду в інтернеті став агрохолдинг «Мрія», репутація якого раніше зазнавала загрози через шахрайські сайти-двійники.
«SUDUM моніторить в режимі 24/7 пошукову видачу Google і популярні соціальні мережі на предмет незаконного використання айдентики клієнтів. У разі виявлення порушення система автоматично розсилає скарги на ресурс хостинг-провайдера, Google або адміністрації соціальних мереж, тим самим сприяючи його блокуванню та видаленню з пошукової видачі», – йдеться в повідомленні.
«Спочатку ми самі зіткнулися з проблемою неправомірного використання айдентики наших брендів і фотографій телеведучих для реклами сумнівної продукції в інтернеті. Тільки-но ми автоматизували боротьбу з шахрайськими ресурсами і побачили в послузі потенційну можливість бути корисною не тільки інхаус, то, як і в разі з блокуванням піратського контенту, вирішили запропонувати нашу послугу ринку», – коментує директор діджитал-напрямки 1+1 media Анна Ткаченко.
Фото: скриншот из сайта SUDUM