Медіагрупа в 2018-му активно впроваджувала стратегію захисту контента та вжила ряд дій з пошуку та притягнення до відповідальності фізичних осіб, підприємств і стримінгових веб-сайтів, які нелегально поширювали контент.
У 2018 році телегрупа направила правопорушникам 103 претензії про піратське використання контенту, підписала 48 угод із ТВ-провайдерами-порушниками після мирного врегулювання спору. Спільно з адвокатами Smartsolutions Law Group, партнером 1+1 media у сфері боротьби з піратством, ініціювала 17 нових кримінальних проваджень (загальна поточна кількість кримінальних проваджень становить понад 30), у межах яких було проведено 10 експертних досліджень і 6 санкціонованих обшуків.
Також у телегрупі відзначають співпрацю з департаментом кіберполіції Національної поліції України, який провів 11 фіксацій порушень прав інтелектуальної власності. Крім того, група подала перші 2 заяви про порушення, пов’язані з діяльністю кардшарингових сервісів. У рамках кримінальних проваджень, відкритих за заявами медіагрупи, поліція оголосила підозри 3 особам і направила 1 обвинувальний акт на розгляд до суду за результатами досудового розслідування.
«Ми в 1+1 media прагнемо не тільки до надання глядачам доступу до якісного телевізійного продукту, а й суворо дотримуємося ринкових принципів ведення бізнесу та ведемо активну боротьбу з піратством, – каже Ярослав Пахольчук, виконавчий директор і директор напрямку платного телебачення 1+1 media . – Ми працюємо над тим, щоб ринок платного телебачення розвивався, і намагаємося не допускати, щоб кіберзлочинці цьому перешкоджали».
У телегрупі також акцентують увагу на значне зростання абонентів платного телебачення. Так, з 2017 по 2018 рік кількість абонентів ринку платного телебачення збільшилася з 4,7 млн до 5,1 млн. У 2019 в результаті кодування супутникового сигналу телеканалів за розрахунками 1+1 media ця цифра сягне 7,3 млн абонентів.
«Зараз ми спостерігаємо позитивні зміни у ставленні до платного контенту: свідомість і відповідальність поступово зростають, все більше провайдерів і глядачів розуміють, що за користування інтелектуальною власністю необхідно платити, – зазначив заступник генерального директора 1+1 media з правових питань В’ячеслав Мієнко. – Ми пишаємося тим, що значною мірою це є результатом спільної роботи 1+1 media і Smartsolutions Law Group – як у сфері боротьби з піратством, так і в просвітницькій роботі».
Група 1+1 media повідомляє також про приєднання до суспільного антипіратського об’єднання «Ініціатива «Чисте небо».
Нагадаємо, 1 січня 2019го до «Чистого неба» приєдналася також одеська компанія з виробництва ТВ-тюнерів «Инфомир». До цього моменту офіційними членами ініціативи були дослідницька компанія Gemius, фотосервіс Getty Images, Smartsolutions Law Group, «1+1 Інтернет» і супутникова платформа Viasat.
Фото: pixabay