«У застосунку доступні як розважальні шоу і мультфільми, так і випуски новин, ток-шоу, а також документальні кінострічки. Відео в застосунку транслюється без реклами, 24 години на добу, 7 днів на тиждень», – повідомляє телегрупа.
Директор діджитал-напрямку 1+1 media Анна Ткаченко зазначає, що монетизація 1+1 International – перший досвід у роботі з моделлю передплати, наступним продуктом, доступ до якого медіагрупа продаватиме за передплатою, стане VOD-сервіс і однойменний застосунок 1+1 video.
У застосунку доступні як розважальні шоу і мультфільми, так і випуски новин, ток-шоу, а також документальні стрічки. Відео транслюється без реклами, 24 години на добу, 7 днів на тиждень
«За кордоном культура споживання платного контенту вже давно сформована, тому для населення, яке там проживає, зокрема й наших співвітчизників, відмовитися від реклами та отримати доступ до якісного контенту за доступну ціну – потрібна і важлива ціннісна пропозиція», – додає Іванна Найда, генеральний продюсер нішевих каналів 1+1 media.
Застосунок розрахований на користувачів смартфонів і планшетів з операційними системами IOS і Android з технологією виведення на великий екран – AirPlay і Chromecast, а також Apple TV. Завантажити застосунок 1+1 International можна в онлайн-магазинах App Store і Google Play.
За останні півроку 1+1 International було завантажено 50 тисяч разів. Сьогодні застосунок активно використовують близько 20 тисяч людей. Найактивніше – українці в таких країнах, як Польща, Чехія, Португалія, США, Канада і Німеччина.
Вперше про запуск програми 1+1 International група заявила в липні цього року. До цього 1+1 International функціонував виключно як лінійний мовник – міжнародна версія «1+1». Канал доступний у кабельних мережах і на супутникових платформах країн ЄС, Близького Сходу, Канади, Ізраїлю, Молдови та РФ.
Фото: 1+1 media