«Перегляд фільмів моєї молодості в епоху #MeToo», – каже підзаголовок статті Рінгволд. Актриса, яка в 80-х знімалася в кількох картинах Г’юза, написала есе, в якому зізналася, що деякі сцени з фільму «Клуб «Сніданок» стали для неї «обтяжливими». Мовляв, сьогодні в Голлівуді всі говорять про харрасмент, і фільми, що стали культовими в певний період історії, сьогодні некомфортно переглядати.
Рінгволд сказала, що переглядала «Клуб «Сніданок» зі своєю 10-річною дочкою і їх обох шокувала сцена, в якій персонаж Джон Бендер залазить під стіл Клер (яку грала Рінгволд), переховуючись від учителя.
Хлопець заглядає дівчині під спідницю і камера великим планом знімає кадр, у якому видно її нижню білизну. Насправді в цій сцені задіяли повнолітню дублершу. Далі у фільмі є натяк, що Бендер торкається інтимних місць Клер.
«Зараз я бачу, що Бендер домагається Клер протягом усього фільму», – написала розчарована Рінгволд.
Актриса написала, що вдячна режисерові за ролі в його фільмах, але не розуміє, як він «міг не помітити таку прогалину» в цій картині.
«Що ми повинні відчувати з приводу творів, які ми любимо і не підтримуємо водночас? І що, якщо ми самі були причетні до їх створення? Змінювати минуле – небезпечна затія, особливо якщо це стосується мистецтва. Зміни необхідні, але важливо пам’ятати і про минуле, з усіма його помилками і невіглаством, щоб розуміти, як далеко ми зайшли і скільки нам ще належить зробити», – підсумувала Рінгволд.