У 2019 році представництво Cannes Lions в Україні поставило собі за мету спорядити команду-переможця в подорож всім необхідним – без будь-яких зобов’язань, крім виконання умов участі в локальному та міжнародному конкурсах. Команді мають намір оплатити акредитацію, проїзд і проживання з фонду, створеного зі внесків самих учасників. Наразі представництво Cannes Lions в Україні звернулося до ключових гравців і лідерів думок рекламно-комунікаційного ринку, брендів, асоціацій з пропозицією підтримати потенціал молодих українських креаторів цього року, щоб відправити додатково дві команди представляти українські креативні індустрії на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions.
Цього року інтерес до конкурсу майже в чотири рази вище, ніж у попередні роки. Заявки вже надійшли від 74 команд. Представництво Cannes Lions в Україні розраховує, що поїздку хоча б однієї команди переможців на повну суму в 166 тис. гривень вперше зможуть забезпечити самі учасники індустрії.
Долучитися до формування призового фонду конкурсу Young Lions Competitions Ukraine 2019 і підтримати креативні індустрії може кожен бажаючий до 26 квітня 2019.
Про те, який український фільм увійшов до програми Каннського кінофестивалю, читайте в нашому матеріалі.
Фото: canneslions.com