На сайті TechCrunch були опубліковані дані про перегляди історій в різних соцмережах і месенджерах.
Так, Snapchat, «батько» функції Story, опинився лише на третьому місці – щодня історії в цьому застосунку дивляться 191 мільйон людей.
На другому місці – Instagram зі 300 мільйонами щоденних переглядів історій.
На першому місці опинився WhatsApp – історії (або статуси) в месенджері дивляться 450 мільйонів осіб щодня.
Здавалося б, чому саме WhatsApp переглядають більше? Можливо, це пов’язано з тим, що в месенджері відсутня реклама (тільки якщо у вас немає чатів з компаніями, які постять історії з рекламою товарів або послуг). Другою причиною може бути те, що статуси в WhatsApp складаються з історій, якими діляться наші друзі і родичі, що робить цей контент більш привабливим.
У Instagram Stories почали показувати рекламу, коли кількість унікальних глядачів перевалила за 150 мільйонів. Це відбулося лише за п’ять місяців після запуску функції. Facebook знадобилося на це 14 місяців.
Незважаючи на те, що соцмережу Цукерберга критикують за додавання Stories, мовляв, функцій у соцмережі й так предостатньо, Facebook не має наміру відступати. За прогнозами аналітиків компанії, Stories за популярністю скоро обійдуть пости у стрічці.