Піар фестивалю вперше розповість про секрети створення наймасштабнішої музичної події України, яка цього року вже вп’яте триватиме в Києві.
Маркетинг-директор фестивалю Atlas Weekend і менеджер групи The Hardkiss Єгор Кір’янов із командою moloko.house – Ксенією Чайковською, Стасом Паливодою і Лізою Манорик, розкажуть про особливості комунікації з артистами про промо фестивалю і про роботу з партнерами заходу. Крім того, спікери поділяться кейсами з роботи відкритого прес-центру і створення ефективної PR-стратегії і SMM-просування. Також у програмі семінару: коли та як створюється щорічний Atlas Weekend; хто, як і коли просуває івент; коли насправді починається робота над фестивалем; прямий ефір «Атласу»: ідея запуску та ефекти трансляції.
«Уже багато років ми проводимо освітні заходи та раді, що цього року Вища школа Media & Production разом із PR-командою Atlas Weekend представляє ексклюзивний майстер-клас про піар-підтримку такої масштабної події, як музичний фестиваль. Дуже успішний музичний фестиваль. Я впевнена, що отримані знання після семінару точно стануть у пригоді не тільки PR-менеджерам, а й маркетологам, івент-менеджерам, експертам з організації великих розважальних заходів, Star-менеджерам! А ще безумовно всім тим, хто не уявляє свій світ без музики та хоче зазирнути за лаштунки одного з найграндіозніших музичних подій року», – підкреслила Лора Гасай, керівник Вищої Школи Media & Production.
Семінар можна буде прослухати й аудиторно, і онлайн, реєстрація відкрита за посиланнями. Крім того, учасники заходу зможуть стати волонтерами фестивалю і долучитися до організації Atlas Weekend 2019.