Компанія Apple на довгоочікуваній презентації 25 березня представила стрімінговий кіносеріальних сервіс Apple TV+, сервіс ппередплати періодичних видань Apple News+, сервіс передплати комп’ютерних ігор Apple Arcade, а також віртуальну банківську карту Apple Card.
Сервіс Apple TV+ з оригінальними фільмами і серіалами буде доступний восени у більш як 100 країнах світу. Про різновиди передплат та їх вартість буде повідомлено згодом. Apple обіцяє, що на сервісі будуть усі жанрові проекти: трилери, комедії, дитячий програмінг, драми і розмовні передачі.
На сцену піднімалися актори та режисери, які розповідали про фільми та серіали, над яким працювали. Серед них – Стівен Спілберг, Різ Візерспун, Стів Каррелл, Джейсон Момоа та телеведуча Опра Вінфрі. Так, Спілберг зніме для сервісу Apple серіал-антологію Amazing Stories. Проект базується на розповідях із однойменного науково-популярного журналу, який виходив у США з середини 20-х років. Актори Різ Візерспун, Дженніфер Еністон і Стів Карелл зіграли головні ролі в комедійному серіалі про ранкову програму Morning Show. Джейсон Момоа та Елфрі Вудард зіграють у науково-фантастичному шоу «Дивись» (See). Дія розгортатиметься в пост-апокаліптичному світі, де ті, хто вижив після глобальної катастрофи, стали сліпими.
Стендап-комік Кумейл Нанджіані випустить для сервісу шоу під назвою Little America. Він сфокусується на «історіях людей за участю мігрантів». Сам артист переїхав у США з Пакистану. Для дітей на сервісі запустять шоу в стилістиці «Вулиці Сезам». Це буде освітній проект, присвячений корисним навичкам (зокрема – основам програмування). Режисер Джей Джей Абрамс і співачка Сара Барелліс створили для сервісу шоу Little Voice.
Комедійний романтичний серіал розповість про життя молодої виконавиці в Нью-Йорку. Телеведуча Опра Вінфрі створить для сервісу два документальні проекти. Перший – фільм Toxic Labor про випадки харасменту на роботі, а також неназваний серіал, присвячений психічному здоров’ю. Повний список оригінальних шоу і запрошених авторів оголосять пізніше.
Також компанія розповіла про прийдешнє оновлення застосунку Apple TV. Програма отримала редизайн, навчилася краще рекомендувати фільми та серіали. При цьому сервіс вперше стане доступний на macOS, телевізорах Samsung, LG, Sony, Vizio і телевізійних приставках Roku і fireTV. Контент Amazon Prime, Hulu, Canal+, Charter Spectrum, DIRECTV NOW, PlayStation Vue, Optimum, Suddenlink, HBO, Starz, SHOWTIME, CBS, Smithsonian Channel, EPIX, Tastemade, Noggin, а також MTV Hits буде продаватися безпосередньо в застосунку Apple TV, кожен канал обійдеться в $9,99 щомісяця. Користувачі отримають можливість завантажувати шоу і дивитися їх без рекламних вставок. Також виділена окрема секція для дитячого контенту – за нею закріплена своя команда модераторів. Новий дизайн і функції з’являться в травні 2019 года.
Сервіс Apple News+, названий «iTunes для новин», запропонує користувачам понад 300 журналів і газет за $9,99 на місяць (перший місяць – безкоштовно). Представники компанії відзначили, що окрема передплата на всі видання, представлені в застосунку, обійшлася б у $8 тисяч. Передплатний сервіс працюватиме на базі агрегатора Apple News, який сьогодні недоступний в Україні. Також можлива буде й сімейна передплата. Користувачі зможуть дивитися архіви номерів, а також отримають доступ до окремих матеріалам.
Під час презентації особливий акцент зробили на обкладинках видань, які користувачі зможуть робити «живими» (анімованими). Серед партнерів: The Wall Street Journal, холдинг Conde Nast (Wired, Vogue, GQ і інші), Time, The New Yorker. Раніше інсайдери повідомляли, що The New York Times і The Washington Post відмовилися від співпраці через агресивну політику монетизації. Apple нібито забирає собі 50% від вартості передплат.
Було також презентовано сервіс Apple Arcade, який дає змогу оформити передплату на понад 100 унікальних ігор від незалежних розробників і великих студій. У компанії пообіцяли ретельно дібрані колекції ігор без вбудованих покупок і трекінгу реклами. Apple Arcade стане доступний восени в 150 країнах. Подробиці про роботу сервісу і ціну з’являться пізніше.
Під час використання віртуальної банківської карти Apple Card не стягуватиметься комісія і відсотки. Для використання карти достатньо зареєструватися в застосунку Apple Wallet. Застосунок дасть змогу відстежувати статистику з усіх покупок. Партнерами Apple виступили банк Goldman Sachs і платіжна система MasterCard, де будуть обробляти платежі. За всі покупки в Apple через Apple Card компанія повертатиме 3%. Також компанія представила фізичний варіант Apple Card з титану, який будуть випускати на ринки, де не працює Apple Pay. На карті не буде телефонного номера, кодів і дати, тільки ім’я власника.
Видання The Verge пропонує подивитися презентацію Apple, що тривала майже 2 годин, за 7 хвилин:
Фото: скріншот стрімінг-трансляції