Fox News уже не безумовний лідер зі взаємодії у Facebook. Його впевнено наздоганяють NBC і BBC. Тобто звання найбільшого Facebook-видання і найбільша кількість підписників не гарантують найбільшу кількість взаємодій. Такими спостереженнями з основних змін, які відбулися у Facebook за другий квартал поточного року, поділилася компанія NewsWhip.
Також, згідно з дослідженням, з топа взаємодій пішли Breitbart і NPR, зате повернулася Washington Post.
Зі слів представників NewsWhip, залученість – хороша метрика, але вона переважно показує, як багато контенту видання може випускати. Інакше кажучи, можна опублікувати мільйон середніх матеріалів, які, навіть отримавши по одному лайку, дадуть мільйон пунктів залученості. Тому в NewsWhip аналізують ще один параметр: скільки матеріалів від одного видання потрапили до 10 тисяч найпопулярніших у Facebook. І тут перше місце у CNN. Далі йде Fox News, а третє – NY Times.
Автори дослідження з’ясували, що матеріали від топових видань далеко не завжди збирають найбільше коментарів. І останнім часом читачі рідше вибирають політичні пости, щоб залишити під ними свої думки.
Щодо відео, то прямі трансляції не користуються популярністю, а ось нативні ролики, що розміщуються в стрічці Facebook, становлять половину найпопулярніших матеріалів серед 10 тисяч найпопулярніших постів.
Нагадаємо, нещодавно «Телекритика» писала про найпопулярніші українські новинні сторінки в Facebook.
Фото: Twitter