У перший день знаменитий «Театр на Подолі» став інтерактивним лекторієм для digital-фахівців. Після того, як всі бажаючі зареєструвалися і сфотографувалися з логотипом заходу, почався довгоочікуваний 8-годинний марафон інсайдерських порад і спостережень зі сфери digital.
Зі слів директора digital-напрямку 1+1 media Анни Ткаченко, «1+1» трансформується з традиційної телекомпанії в мультимедійну. У процесі такого зростання діджитал-команда компанії набралася досвіду, який може виявитися корисним і за межами офісів 1+1 media. Саме з метою обміну таким досвідом був створений формат зустрічей 1+1 Digital Weekend, відвідувачі яких зможуть навчати і навчатися, надихати й надихатися.
У своєму виступі Ганна оцінила, наскільки актуальним залишається розхожий вислів content is king в епоху нових медіа. З її слів, мета digital-майданчиків – зробити перебування користувача тривалим інтерактивним досвідом, а не хаотичним і переривчастим переходом за посиланнями.
Керівник управління digital-розробок 1+1 media Дмитро Жук показав, яким має бути життєвий цикл проекту здорової людини: через ініціацію, планування, розробку та впровадження – до обов’язкового тестування готового кейса.
Арт-директор digital-проектів 1+1 media Євген Демченко на прикладі верстки різних веб-сторінок продемонстрував, як користувач сприймає по-різному згруповані об’єкти, блоки та колірні поєднання. Якщо ви думаєте, що в цифрову епоху «Мистецтво кольору» швейцарського художника Йоганнеса Іттена застаріло, – ви помиляєтеся.
Керівник управління зовнішньої дистрибуції відеоконтенту 1+1 media Олександр Козаченко порадив видавцям використовувати різні джерела доходу: не тільки рекламу, а й мерчендайз, краудфандинг, роботу з брендами і організацію заходів.
Керівник VOD-платформи 1+1 video Артем Лезініз жартами і мемамі висвітлив принцип data-driven decisions, від якого некомпетентні керівники вважають за краще відгороджуватися філософією «Давайте зробимо, як дизайнер запропонував, а там видно буде». Кожне рішення в проекті має підкріплюватися даними, підкреслює Артем.
Як старозавітня цитата «Хто спостерігає за вітром, не сіятиме, а хто дивиться на хмари, не жатиме» пов’язана з роботою digital? Керівник сейлз-хауса 1+1 Digital Дмитро Панасюк пояснив, що цифрові медіа повинні розвинути особливе чуття на тренди, ключові серед яких зараз – data, account based marketing/personal based marketing, нативна реклама та переважне використання мобільних пристроїв.
На другий день 1+1 Digital Weekend місцем дії став офіс 1+1 media.
Схоже, для відвідувачів заходу цей серпневий вікенд обернувся справжнім діджитал-інтенсивом. Експерти теж не залишилися байдужими: приємно, коли у вихідний день стільки фахівців з різних галузей віддають перевагу курсу лекцій перед традиційним чілаутом. Сподіваємося, що й наступний 1+1 Digital Weekend не забариться.
Фото: Олексій Анхімов