У рекламі «Все пропало, а Viasat працює!» оператор покаже три 15-секундні відео про телебачення, які розкажуть історії з життя українців, які часто дивляться телевізор. Про це повідомила прес-служба оператора.
Мета кампанії – поінформувати абонентів супутника про зміни в мовленні, які відбудуться на початку 2020 року. А також розповісти про те, що можна підключитися до Viasat і дивитися телеканали після кодування.
За повідомленням прес-служби, під час створення роликів застосовували техніку сторітелінгу та задіяли комедійних персонажів.
Паралельно з цією ТВ-кампанією Viasat почав активно вести іншу діджитал-кампанію, ідея якої – показати, що для переходу на супутник треба діяти заздалегідь, щоб уникнути черг на тюнери і дивитися телеканали без збоїв.
Рекламна кампанія «Все пропало, а Viasat працює!» – це спільна робота відділу маркетингу Viasat і креативного агентства Cheil. Виробляла ролик студія Gvardiya Production House. Режисером виступив Віктор Масляєв.
Раніше «Телекритика» писала, що 1+1 media завершила доставку пристроїв для декодування супутникового сигналу.
Фото: pixabay
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!