Напередодні кодування супутникового сигналу офіційний оператор супутникового телебачення Viasat повідомив про зростання дзвінків на гарячу лінію і попит на підключення до послуг.
Так, навантаження кол-центру зросла у сотні разів, і тепер щодня Viasat отримує до 20 000 дзвінків на гарячу лінію. Клієнти цікавляться, які саме канали будуть закодовані, коли й що робити з їхніми тюнерами, які є пропозиції від оператора.
Крім того, майстри налаштування супутникового телебачення у регіонах повідомляють про шквал звернень до них та про черги на підключення. Наразі попит перевищує пропозицію.
Щоб максимально спростити підключення Viasat, компанія доставила нові моделі супутникових тюнерів, які мають технологію автоналаштувань супутників. Тепер користувачам не доведеться власноруч налаштовувати супутникові приймачі, за них усе зробить система.
Нагадаємо, раніше в інтернеті активізувалися шахраї, які продають супутникові приймачі сумнівної якості з незаконним використанням бренду Viasat.
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!