Zenith оцінює витрати маркетологів на функціональну (графічну) рекламу в 2020 році в $141,2 мільярда, що становитиме 44,6% від загальних витрат на рекламу. Аналогічні показники в 2017 році – $98,6 мільярдів при частці в 37,6%. За оцінками Zenith, у 2017 році цифрова реклама зросла на 14% при темпах зростання в 10% кожного наступного року до 2020 року.
А сегментом, що найдинамічніше розивається, залишаються онлайн-відео, соціальні мережі і банери, з прогнозом щорічного зростання в 13%. Зростання реклами в соціальних мережах і відео становитиме по 17% на рік.
Перспективність друкованої продукції продовжує падати – Zenith прогнозує в 2020 падіння частки видатків рекламного ринку до семи відсотків для газет і чотирьох для журналів. Це зумовлено передусім переходом читачів у онлайн як на персональних комп’ютерах, так і на мобільних пристроях.
Незважаючи на те, що телебачення раніше завжди посідало лідируючі позиції в галузі, в 2017 році digital-реклама займає велику частку ринку. Станом на 2017 рік частка телебачення впала до 34,1% і, згідно з прогнозами, продовжить знижуватися. У 2020 році експерти очікують, що частка телереклами становитиме 31,2%.