Про це повідомляє видання Rapid TV News.
Грант розігрується фондом, який хоче підтримати мовний сектор і зупинити скорочення дитячого контенту, звівши до мінімуму кількість ефірних повторів.
Головний поширювач дитячого контенту у Великій Британії – компанія BBС, у якої 87% усіх програм для дітей у країні. Фонд же має намір підтримати нові пропозиції та розширити кількість пропонованих каналів і платформ. Фонд підтримає програмування для мовлення національними мовами (уельською і шотландською), а також профінансує створення комерційного радіо і забезпечить підтримку молодим компаніям.
Щоб боротися зі скороченням кількості дитячого контенту на ТБ й усунути проблему з повторами програм, до фонду підтримки молодих глядачів інвестують $74 млн. Причому 5% від суми піде на підтримку ідей молодих компаній.
Зі слів міністра культури Великої Британії Марго Джеймс, «молоді люди у Великій Британії заслуговують на високоякісний контент, який розважатиме, інформуватиме та відображатиме їхній досвід».