9 грудня 2019 року у Києві презентували платформу, орієнтовану на представників малого та середнього бізнесу (МСБ), а також консалтинг-експертів. Вона отримала назву Merezha, повідомляє vctr.media.
За допомогою цієї платформи підприємці зможуть знайти експертів для розвитку своїх проєктів. Творцями Merezha є українське діджитал-агентство ISD Group та Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР).
Основна мета цього продукту − забезпечити прозорість ринку консалтингових послуг завдяки відкритості і доступності.
Працює сервіс за наступним принципом: підприємець реєструється, описує бізнес-завдання (наприклад, запуск франшизи), а потім алгоритм підбирає відповідних експертів та демонструє їх 20-секундні відеопрезентації. Якщо хтось із експертів сподобався, можна додати його профіль у обране, вивчити його бізнес-кейси, дізнатися про найближчі заходи за його участю. Для зв’язку з ним потрібно заповнити форму і розповісти про свою компанію: вказати галузь, кількість співробітників та оборот коштів, а також детально описати бізнес-виклики. Наразі у Merezha зареєстровані 23 експерти.
«Підприємцям комфортніше розмовляти із незалежними експертами, які представляють самі себе, а не організації. Бізнес побоюється ситуацій, коли купує послугу в одного фахівця, планує проєкт з другим, а реалізує − з третім», − прокоментував представник ЄБРР Павло Вдович.
Нагадаємо, що відповідно до результатів дослідження Kantar, найпопулярнішими сайтами серед українців у листопаді 2019 року стали Google, YouTube і Facebook.
Фото: unsplash.com
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!