Технологічний гігант вирішив не конкурувати за ринок, а поглянути в бік взаємовигідної співпраці з компанією Samsung. Компанія Apple оголосила про те, що фільми iTunes будуть доступні на «розумних» телевізорах Samsung, повідомляє The Guardian.
Також компанія оголосила про інтеграцію на телевізори Samsung технології потокового мовлення Apple AirPlay 2, яка дає змогу користувачам транслювати відео зі своїх телефонів або планшетів просто на телевізори (вона вже доступна на телевізорах Sony, LG і Vizio).
«Ми з нетерпінням чекаємо можливості познайомити користувачів iTunes і AirPlay 2 з користувачами по всьому світу за допомогою розумних телевізорів Samsung. У власників iPhone, iPad і Mac з’явиться ще одна можливість насолоджуватися улюбленим контентом на великому екрані у себе вдома», – коментує старший віце-президент Apple по програмному забезпеченню Едді Кью.
Apple TV, продажі якого, ймовірно, будуть знижуватися, не був особливо прибутковим, оскільки пристрій вартістю 179 фунтів стерлінгів вважається переоціненим порівняно з аналогічними пропозиціями Amazon, Roku і Google. Поставляючи iTunes на телевізори, створені Samsung, Apple сподівається, що зможе збільшити дохід від послуг, не завдаючи шкоди доходам від пристроїв з лінійки продуктів вищого рівня. Водночас, тепер користувачам телевізорів Samsung немає необхідності купувати сет-топ-бокс Apple TV для доступу до контенту, розміщеному в iTunes.
Очікується, що послуга буде запущена в США в найближчі кілька місяців і швидко пошириться на більш як 100 країн. Станом на минулий рік частка Samsung на ринку Smart TV становила 33%.
Об’єднання iTunes і Samsung породило припущення, що Apple зможе конкурувати з Netflix. Це станеться шляхом об’єднання нової послуги потокового телебачення з платформою Apple Music, або ж шляхом об’єднання обох функцій з більш широкої послугою iCloud, яка пропонує онлайн-сховище і синхронізацію з власниками апаратних продуктів компанії. Запуск власного відеосервісу повинен відбудуться цього року.
Минулого року Apple вклала $1 млрд в оригінальний контент, зокрема, шоу, доступні для передплатників Apple Music.
«Телекритика» вже писала про те, чому компанії створюють стримінгові сервіси, і яку роль у розвитку компаній відіграє якісний оригінальний контент.
Фото: JESHOOTS.com, Pexels