«Причина розірвання контракту досить проста. Ми хочемо значимо виростити ринок платного телебачення в Україні і готові докласти для цього значних зусиль, зокрема й зазнати значних інвестиційних витрат. Першими й основними одержувачами вигоди від цього стануть наші партнери – провайдери платного телебачення. З урахуванням цього в ситуації, коли будь-яка компанія в особі її директора, власника або іншого представника неодноразово поводиться не по-партнерськи, ми просто не хочемо працювати з такою компанією. Саме тому ми вирішили розірвати договір із провайдером з дотриманням усіх правил і процедур, описаних у договорі. Щодо рішень інших правовласників, я думаю, що буде правильно, якщо вони прокоментують самі. Я можу відповісти на запитання тільки про наші (SLM) мотиви і рішення», – пояснив ситуацію директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia Федір Гречанінов.
Нагадаємо, медіагрупа 1+1 media теж зробила заяву, в якій спростувала інформацію про те, що на розірвання партнерських відносин вплинуло питання ціноутворення.