37% уcього стримінга користувачів із США на відеосервісі Netflix припало на власну продукцію компанії. Про це повідомляє Variety з посиланням на моніторинг компанії 7Park Data за жовтень. Видання зазначає, що перегляд оригінальних серіалів зростає: у жовтні 2017 року цей показник становив 24%, а в січні 2017 року – лише 14%.
У листопаді 2018 року в трійці лідерів переглядів на Netflix тільки одну позицію посів оригінальний серіал Netflix – у драми The Chilling Adventures of Sabrina друге місце. На першому місці опинився серіал The Office від NBC, на третьому – Friends від Warner Bros. Зокрема, це пояснює, чому в Netflix був мотив укласти угоду на однорічне продовження прав на цей ситком вартістю $100 мільйонів. На місцях з четвертого по десяте – п’ять оригінальних серіалів Netflix.
Значно охочіше на сервісі дивляться контент інших студій. За даними на жовтень 2018 року частка контенту Disney становить 8–12% усіх переглядів Netflix у США. Договір Netflix із Disney завершується в 2019 році. З огляду на те, що Disney планує запустити власний VOD-сервіс, на кшталт Netflix, під назвою Disney+, Netflix позбудеться продукції Disney. Оскільки Disney придбав 20th Century Fox, видання припускає, що більша частина контенту Fox також піде з Netflix.
Netflix вже розриває партнерство з Marvel Entertainment, яка належить Disney. Загалом перегляди продукції Marvel на Netflix становили 1,7% усіх переглядів аудиторії США на ресурсі за 12 місяців, із жовтня 2017 по жовтень 2018. Найпопулярнішим із серіалів був «Шибайголова», але в листопаді Netflix оголосив, що цей серіал більше не транслюватиметься. Ще два серіали прибрали з показів у жовтні.
За останній рік сервіс масово втратив також серіали Fox. Дослідження 7Park Data показало, що в січні 2017 року частка серіалів Fox становила 24%, у жовтні 2017 – 15%, а в жовтні 2018 – 4% загальної кількості переглядів Netflix у США. Це сталося передусім тому, що деякі популярні серіали Fox покинули Netflix і стали доступні для стримінгу на відеосервісі Hulu, в якому Disney після поглинання Fox отримає контрольний пакет акцій – 60%.
AT&T WarnerMedia визначив четвертий квартал 2019 як дату запуску власного VOD-сервісу, це також призведе до відтоку контенту цього виробника з Netflix, припускає видання. Згідно з дослідженнями 7Park Data, Netflix досяг угоди з творцями популярних ліцензійних серій Шондою Раймс (Shonda Rhimes) і Райаном Мерфі (Ryan Murphy), але їхня продукція на Netflix ще не виходила.
Аналіз 7Park Data охоплює тільки комп’ютерну аудиторію Netflix, без урахування мобільного ТБ і Smart TV. Враховано тільки дані по США.