Про це повідомляє Advanced Television.
Навіть більше, до 2023 року 80% відеореклами вийде саме на телебаченні, і тільки 20% від загальної кількості рекламних відеороликів будуть розміщені на цифрових майданчиках. Великі рекламодавці скаржаться на те, що цифрова реклама не настільки ефективна.
На кінець 2018 року видатки компаній на рекламу перевищать $195 млрд, а до 2023-му зростуть до $210 млрд. Найбільшим ринком ТВ-реклами стануть США з часткою 36% від загальносвітових рекламних кампаній. Показники з цифрової відеореклами до 2023 року сягнуть лише $20 млрд.
Одним із лідерів зі впровадження цифрової реклами є Велика Британія. За п’ять років вона посяде перше місце в рейтингу за часткою цифрового контенту (44%), друге і третє місця дістануться, відповідно, США (30%) і Китаю (27%).
Фото: Pexels