Початкові титри до документального фільму «Діти Перемоги», розроблені командою «1+1», перемогли в номінації Programme Open/Titles. Конкурентами української промокампанії були проекти німецького каналу TV2, італійського RAI Radiotelevisione і компанії Motionmakers. Також у цій номінації за перемогу боролися початкові титри документального фільму «Україна. Повернення історії – 2» виробництва «1+1».
«Початкові титри є однією з найпрестижніших номінацій премії і водночас однією з найскладніших. Перемога в ній – це складно та достойно. Уся наша команда – великі молодці!» – коментує Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу «1+1 медіа».
Ще одну перемогу в категорії Experiential or Stunt Promotion for a Consumer здобув проект «Музей новин», створений до 20-річчя ТСН.
«Це вже друга європейська нагорода для Музею новин. Ми щасливі, що проект, який захопив тисячі українців, визнає професійна спільнота за межами країни», – коментує Світлана Павелецька, PR-директор «1+1 медіа».
Нагадаємо, що в шорт-листі премії PromaxBDA Europe Awards 2018 значилися п’ять промокампаній «1+1 медіа». Серед претендентів на нагороду були оновлений логотип телеканалу «2+2» і логотип програми «Model XL».