Консалтингова компанія Kwendi в рамках регулярної ініціативи Kwendi Media Audit консолідувала прогнози медіаінфляції від експертів ринку на 2018 рік і уточнила прогноз на 2019.
Порівняно з жовтневою хвилею опитування істотно зросла оцінка інфляції на ТБ у 2019 році – з 43% до 57% для прямої реклами і з 40% до 45% для спонсорства. Для порівняння, цього року інфляція з прямої телереклами становила 33%, для спонсорства – 31%. Компанія зазначає, що під час опитування «помітно збільшилася різниця між думками експертів».
Уточнений прогноз медіаінфляції на 2019 рік і підсумкова оцінка за 2018 рік
Також помітне зростання оцінок інфляції в зовнішній рекламі в 2019 році – це єдине медіа, де для всіх форматів розміщення експерти прогнозують подорожчання більш як на 60%. Ймовірно, це пов’язано з наближенням президентських і парламентських виборів.
Скориговані оцінки інфляції 2018 року відрізняються від даних попередньої хвилі не більше, ніж на +/-3%.
Нагадаємо, раніше Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) уточнила обсяги ринку реклами в 2018 році та представила прогноз на 2019-й. У 2018 році ринок медіареклами порівняно з 2017 зріс на 25% і тепер становить 17 млрд 520 млн гривень. У 2019 року зростання становитиме 27% – до 22 млрд 221 млн гривень. Обсяг ринку телереклами в 2018-му зріс з 7,329 млрд гривень у 2017 році до 9,269 млрд гривень (+26%). У 2019 підніметься ще на 24% і становитиме 11,526 млрд гривень.
Компанія Kwendi проводить регулярні опитування найбільших рекламних холдингів України з приводу медіаінфляції з 2014 року. В опитуванні традиційно взяли участь всі найбільші рекламні холдинги України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction і Optimum Media), razom communications і Group M. Прогнози зроблено для інфляції цін у національній валюті. Дані опитування наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції. Для підвищення точності оцінок реклами в digital у поточному опитуванні експерти вперше отримали уніфікований опис кожної категорії.