У Instagram з’явилася можливість протестувати товар на собі: тепер кілька брендів, які продають свої продукти безпосередньо в Instagram, можуть використовувати нову функцію доповненої реальності на сторінці продукту. Про це повідомляє видання Mashable.
Спочатку нова функція AR буде обмежена косметикою Mac і Nars і брендами окулярів Warby Parker і Ray-Ban. Однак у планах Instagram – зробити функцію доступною для більшої кількості продуктів.
Основна ідея – допомогти покупцям побачити, чи підійде їм той чи той товар. Для цього розробники використали технологію платформи Spark AR, яка підтримує більшість ефектів для камери Instagram і реклами доповненої реальності Facebook.
Щоб скористатися новою функцією, потрібно клікнути на окремий продукт марки, позначений в пості бренду, і випробувати його за допомогою фільтра доповненої реальності. Бренди сподіваються, що зі впровадженням цієфункції стануть вірусними і отримають додаткових покупців.
Хоча наразі лише деякі бренди можуть використовувати вбудовану функцію шопінгу в Instagram, комерція є важливою частиною платформи. Facebook заявляє, що в майбутньому розглядає комерцію як одну з «великих ставок» Instagram.
Фото: Instagram
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!