Агентство Zenith випустило прогноз розвитку рекламного і медійного ринку. Він торкнувся програматик-реклами (реклами, у якій купують покази або цільові дії через автоматичні майданчики, а не безпосередньо у рекламодавця, наприклад, це реклама у Google Ads, а не пост в Instagram). Прогноз опублікували на сайті Zenith.
За прогнозами агентства, у 2020 році 69% усіх цифрових медіа будуть продавати або купувати програматик-рекламу, що на 4% більше порівняно з минулим роком. Загальна сума витрат на таку рекламу вперше перевищить 100 млрд доларів і досягне 106 млрд доларів до кінця року наступного року. А до 2021-го відмітка досягне 147 млрд доларів, що складе 72% цифрового ринку.
Причиною такого зростання стало те, що брендам і покупцям просто незручно перевіряти кожен рекламний майданчик окремо: «Бренди та покупці повинні перевіряти кожну платформу, з якої вони укладають контракти, щоб забезпечити прозорий і ефективний внесок для досягнення цілей кампанії», – сказав Бенуа Кашо, глобальний директор з цифрових технологій у Zenith.
Найбільші ринки програматику – США і Великобританія, вони складають 64% усього ринку, а частка такої реклами серед діджитал-медіа займає 87% і 82%. До 2021 року до них приєднаються Данія, Франція і Німеччина з понад 80% цифрових медіа, які перейдуть на програматик-рекламу.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram и Facebook!