«Ти все ще анологовий? Тоді ми від тебе йдемо. До цифрового, сучасного, яскравого та красивого». Приблизно така думка читається в новій соціальній рекламі від медіакомпаній StarLightMedia та «1+1 медіа».
Першим кроком кампанії з переходу з доісторичного аналогового мовлення став креативний соціальний ролик. За сюжетом, дівчина розлучається зі своїм старим партнером (читай: аналоговим телебаченням) і, вибачте за аналогію, просто по-бузівськи, відкриває для себе «світ інших чоловіків». Героїні, яка мирилася з неякісним мовленням, раптом пропонують обрати між цифровим, супутниковим, кабельним й інтернет-телебаченням. Чоловіки, які уособлюють ефіри, грайливо пропонують дівчині свої послуги. І, здається, творці ролика влучили в саме серце цільовій аудиторії – яка жінка не мріє опинитися на місці підкорювачки сердець?
І хоча головний меседж соціальної реклами, звичайно ж, не пов’язаний з романтичними стосунками безпосередньо, він ніби каже нам: «Телебачення змінюється – змінюйся разом із ним».
Про перехід із аналогового мовлення на досконаліше та сучасніше в нашій країні говорять уже давно. Нас обіцяли повністю перевести на «цифру» ще в 2006-му. Згідно з міжнародною угодою «Женева-2006», Україна мала вимкнути аналогове мовлення, але лише за реальної готовності населення і підтвердження з боку держави технічної можливості це забезпечити. Однак ось ми вже в 2018 році, а цифри все немає. Певне, медіакомпанії просто втомилися чекати і вирішили впритул взятися за проблему.
«1+1 медіа» і StarLightMedia вважають вимкнення аналога доцільним і логічним кроком саме в 2018 році. Компанії переконані, що глядач має розуміти, що у нього є альтернатива.
«Упродоаж довгого часу телеканали України рекламували цифровий ефір як єдину альтернативу аналоговому. Зараз ми хочемо показати глядачам, що є також кабельне, супутникове та інтернет-телебачення», – коментує Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку компанії StarLightMedia.
«Наше головне завдання, вказати глядачеві правильний шлях, щоб зробити технологічний перехід на цифрове мовлення максимально зручним і безболісним», – коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення «1+1 медіа».
Соціальна реклама буде в широкій ротації телеканалів «1+1», «2+2», ТЕТ, СТБ, «Новий канал», ICTV, на сайтах і в соціальних мережах каналів медіагруп. Також ролик буде доступний на спеціально створеному YouTube-каналі.