У StarLightMedia з’явився новий департамент — Data & Analytics та нова посада — Chief Data & Analytics Officer. Створення напрямку Data & Analytics дозволить сконцентрувати експертизу зі збору та аналізу великих масивів даних в єдиній функції, повідомляє прес-служба.
Посаду Chief Data & Analytics Officer обійняла Оксана Пипич, фахівчиня із більш ніж 10-річним досвідом роботи у сфері досліджень та маркетингу. Оксана має успішні кейси співпраці з лідерами різних галузей – телекомунікаційної, торговельної, харчової, технологічної, тощо.
Функцію репутаційного менеджменту медіагрупи StarLightMedia очолила Катерина Надточій. Катерина – комунікаційниця з багаторічним досвідом роботи як в українських, так і в іноземних компаніях. Раніше вона відповідала за комунікації трансформаційного проєкту глобальної телекомунікаційної групи та керувала внутрішніми комунікаціями провідної телеком-компанії. Окрім того, Катерина працювала у сфері PR-консалтингу та відповідала за проєкти із побудови особистої та корпоративної репутації.
«Ми знаходимось на якісно новому етапі трансформаційного процесу, мета якого забезпечити сталий розвиток StarLightMedia у майбутньому. Ми переосмислюємо роль управління репутацією і даними компанії, створюємо напрямки, що відповідають новим викликам бізнесу, медіаіндустрії та суспільства. Для нас важливо розвивати компанію, що розуміє як сьогоднішні потреби співробітників, глядачів, партнерів, так і їх запити у майбутньому. Ми рухаємось в одному напрямі з провідними світовими медіа», — прокоментував Михайло Царьов, СЕО StarLightMedia.
Нагадаємо, StarLightMedia працює над створенням міжнародного каналу.
Фото: unsplash
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram та Facebook!