«Попит на спонсорство у світі зростає швидше темпів ринку. Бренди намагаються бути ближчими до покупців і використовують для цього якісний контент. Україна може пишатися тим, що має один із найкращих у Європі телепродуктів, а StarLightMedia – найбільший досвід інтеграції національних і міжнародних брендів. Наш пріоритет – тривале партнерство з клієнтами й агентствами для розвитку бізнесу», – розповів Тюленєв.
Урамках проекту «Трансформація» StarLightMedia планує не тільки посилити свої лідерські позиції у виробництві телевізійного контенту, а й запропонувати новий рівень сервісу для своїх клієнтів. Медіагрупа розраховує збільшити частку від нерекламних доходів у обігу до 25%. При цьому, як і раніше, не планує розвивати напрямок прямих продажів прямої реклами.
Нагадаємо, раніше напрямок продажів у SLM очолював Андрій Партика, який нещодавно обійняв аналогічну посаду в новому сейлз-хаусі на рекламному ринку України – компанії Ocean Media.