Разом із іншими медіагрупами 1+1 media перейшла в активну фазу підготовки до кодування супутника: група взялася за забезпечення провайдерів САМ-модулями і запуском рекламної кампанії.
ТБ
-
-
Телеканал альтернативної української музики адаптований в Україні як латвійський мовник.
-
The New York Times випустив великий огляд ринку стрімінгового ТБ «Велика гонка за лідерство в потоковому телебаченні», в якому журналіст Джона Вайнер розповів, які трансформації переживають лідери галузі та як борються за увагу глядачів Netflix, HBO і Hulu.
-
Кінокомпанія Star Media знімає новий сезон мелодраматичного серіалу «Родинні зв'язки» на замовлення телеканалу «1+1».
-
Сейлз-хаус Ocean Media радить рекламістам не відмовлятися від розміщення довгих роликів брендів у рекламних кампаніях на ТБ.
-
Оновлення програмної сітки стало частиною перезапуску каналу після зміни власника.
-
Наприкінці минулого тижня, 4 серпня, у дитячого каналу ПЛЮСПЛЮС відбувся ювілей. Сім років тому, в 2012 році, він вперше вийшов у ефір. На честь цієї дати «Телекритика» зібрала сім фактів про канал.
-
Всеукраїнська рекламна коаліція проаналізувала президентську і парламентську виборчі кампанії в Україні.
-
У Вашингтоні починає працювати корпункт каналу іномовлення UATV. Це буде третій закордонний корпункт мовника.
-
Журналісти не змогли довести, що C14 – неонацистська організація