З 1 січня 2019 року абонентам Triolan будуть доступні: «1+1», «2+2», ТЕТ, «ПлюсПлюс», «Бігуді», УНІАН, Kvartal TV, Paramount Comedy, Spike, Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick. Jr., Bolt, Star Cinemа і Star Family.
«Triolan – один із перших з-поміж провайдерів, які заздалегідь подбали про те, щоб їхні абоненти змогли без будь-яких перешкод продовжити дивитися улюблені телепередачі з нового року. Вважаю, що таке відповідальне ставлення до ведення бізнесу, як у компанії Triolan, істотно позначається на розвитку ринку платного телебачення в Україні та формуванні культури легального споживання контенту. Вони не тільки забезпечують своїх клієнтів якісним і преміальним контентом, а й допомагають правовласникам збільшувати інвестиції у виробництво нового оригінального контенту. Ми за те, щоб на українському телебаченні зростала частка продуктів українських виробників, адже вони виконують не тільки розважальну функцію, а й важливу соціальну роль, пропонуючи альтернативу пропагандистському російському контенту», – розповів керівник відділу дистрибуції 1+1 media Іван Примаков.
Медом не корми, дай Лозницу глянуть
Задоволені угодою і в Triolan. Діалог із партнером називають надзвичайно конструктивним і не бачать причин для відтягування моменту підписання угоди.
«Ми плануємо заздалегідь сповістити абонентів про ціну і наповнення телевізійного пакету на 2019 рік. Звичайно, ми розуміємо, що наш пакет має відрізнятися в кращий бік від того, який є у цифровому ефірі сьогодні, і завдяки телеканалам групи 1+1 media це легко стає можливим », – зазначив Вадим Сидоренко, генеральний директор компанії Triolan.
Нагадаємо, ще наприкінці вересня цього року 1+1 media і Triolan оголосили про розширення співпраці. З 1 жовтня абонентам провайдера стали доступні канали Spike, Nickelodeon і Nick Jr.