2 грудня організатори Effie Awards Ukraine 2019 оголосили шорт-лист фіналістів премії, серед яких цьогоріч три проекти 1+1 media, повідомляє прес-служба холдингу. На звання найуспішніших кампаній у сфері маркетингових комунікацій української індустрії від холдингу претендують соціальна ініціатива #забутипровік, кампанія з просування бренду «Світ чекає на відкриття» каналу «ПлюсПлюс» і благодійна космічна місія «Промінь мрій».
За лідерство у категорії «Крос-медійний сторітелінг» поборються проект #забутипровік – соціальна ініціатива, мета якої зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення і люди поважних років не здатні генерувати потужні ідеї, починати власну справу і освоювати нові навички.
Кампанія з просування бренду «Світ чекає на Відкриття» стала фіналістом номінації «Брендований контент і послуга». Отже, мультсеріал власного виробництва анімаційного продакшену каналу, інтеграція в освітній процес і GR-комунікації, а також запуск лінійки ліцензованої продукції сприяють тому, щоб у легкій і зрозумілій формі діти могли дізнатися щось нове і цікаве про світ і предмети, що оточують нас у повсякденному житті.
У категорію «Соціальна реклама та благодійність» увійшов арт-марафон #МояДитячаМрія, який надихнув мільйони дітей мріяти без кордонів і зібрав понад 100 000 малюнків дитячих мрій з усієї України, які були відправлені у космос у рамках благодійної космічної місії – «Промінь мрій», організованої благодійним проектом «Здійсни мрію».
Нагадаємо, що премія Effie нагороджує успішні рекламні кампанії, що проводяться на українському ринку, сприяє підвищенню ролі реклами, ефективному і результативному використанню маркетингових ресурсів.
Фото: Effie Awards
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!