17 вересня The Washington Post представив рекламну мережу Zeus Prime. Цей продукт дасть змогу компаніям купувати автоматизовану рекламу в режимі реального часу, як платформи Big Tech. Про це повідомив Аxios.
Розробники вважають, що їхня мережа стане кращою альтернативою Facebook і Google, «адже рекламодавці часто кажуть про те, що в цих мережах контент не перевіряється, а інших варіантів для швидкого й ефективного придбання реклами у них немає». Видання, що увійшли до мережі, зможуть відкрити свої рекламні майданчики для більшої кількості рекламодавців, пише The Washington Post.
Оскільки нове програмне забезпечення потребує мінімальної участі з боку рекламодавця і не потребує жодних додаткових дизайнів, кодування, зборів або схвалень, рекламодавці можуть розміщувати свої оголошення безпосередньо на сайтах видавців у режимі реального часу. Також рекламодавці отримають повний контроль над своїми рекламними доходами і незалежність від Google і Facebook, повідомляє видання.
Віце-президент WashPost з комерційних технологій і розвитку Джаррод Дікер вважає, що CPM варіюватиметься в районі $10, тоді як на доступних сьогодні платформах цей показник близько $2.
Фото: Washington Post
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!