Лайфстайл-видання про місто The Village в Україні сьогодні офіційно запустили. Про це повідомив у своєму Facebook його головний редактор Андрій Баштовий.
“Зі старту ми фокусуємося на Києві: від ремонту доріг до місць, де можна випити хорошої кави. Далі – великі українські міста. Пишемо про зміни, пишемо про людей і про те, що їх хвилює”, – йдеться в редакційній статті видання.
Журналісти підкреслює, що The Village – це комерційний проект, тому вони хочуть виробляти якісний контент і заробляти на ньому.
Докладніше про видання можна дізнатися з інтерв’ю «Телекритиці» глави рекламного агентства-партнеру холдингу Look At Media (LAM) «Квітень-медіа», яке купило права на франшизу The Village для запуску видання в нашій країні, Миколою Балабаном.