Ніякої залежності. Взагалі. Ця інформація спеціально для тих, хто любить пояснювати падіння телеперегляду потеплішанням – мовляв, «усі пішли на вулицю нюхати квіточки і смажити шашлики, тому не дивилися наш дуже класний конкурентний контент».
За такою логікою, має працювати і зворотний процес: якщо температура знижується з 13 до 2 градусів тепла за Цельсієм, а це цілих 85% падіння, то за відповідного зростання tvr% мав би становити 30,8% замість 16,9%.
Звичайно ж, ми не сперечаємося, що існують сезонні тенденції телеперегляду. Просто закликаємо всі свої гіпотези підтверджувати цифрами. Або спростовувати – тут уже як складеться.
Щодо того, як канали поділили між собою глядачів, які залишилися біля екранів, то ситуація дещо відрізняється загалом за добу і в праймі. Так, телеканал «Інтер» лідирує, причому як за добі (12,2% частки), так і в праймі (12,7%). «1+1» посідає друге місце за добу (9,8%), в основному завдяки оффпраймовим продуктам, тоді як у праймі його частка становила 8,8%, що дало йому змогу посісти лише четверту позицію.
Схожа ситуація у СТБ – 9,5% і 3 місце за добу, 8,0% і 5 місце у праймі.
А ось канал «Україна», будучи п’ятим у середньому за день (8,8% частки), у праймі перескочив на три сходинки вгору, опинившись другим (11,6% частки). При цьому «Новий канал» піднявся на один щабель у праймі (10,0%) порівняно з днем у цілому (8,8%).
ICTV, який традиційно показує дещо більш «чоловічі» продукти, ніж інші топові канали, зміг утримати 6 позицію і за добу (7,7%), і в праймі (7,0%). Що ж там було? Бойовики і стрілянина, на які глядач тікав від решти плюшевого і мильного контенту цього дня? Давайте подивимося, як ICTV зміг зберегти своє обличчя, чим зацікавив аудиторію – і яку саме.
Як бачимо, секрет успіху ICTV 8 березня – це гумор, розважальне ранкове шоу та кінопоказ. До речі, у показниках всіх гумористичні шоу спостерігалося переважання жіночої аудиторії.
Щодо програм-переможців дня, то в топі був кінопоказ (і в основному це були старі добрі радянські стрічки про любов і сильних жінок), випуски новин і реаліті-шоу.