Телеканал «Дождь» вперше оприлюднив звітність про доходи та видатки з 2014 року. Ознайомитися з інформацією можна за посиланням.
Згідно з даними, в період з 2014 по 2018 роки у телеканалу був позитивний операційний результат лише в 2016 році, в інші роки він залишався негативним.
У 2019 позитивного операційного результату телеканал досяг у березні – $19 705 (1,3 млн рублів), у червні – $9095 (0,6 млн рублів), у липні – $95 493 (6,3 млн рублів). За даними звіту, результат за липень є попереднім.
У липні 2019 року сума донейтів збільшилася в 14 разів порівняно з червнем і становила $110 650 (7,3 млн рублів). Це можна порівняти з сумою донейтів за весь 2014 рік (8,1 млн рублів) і в кілька разів більше, ніж у наступні роки. Гендиректор телеканалу пояснює це рішенням відкрити прямий ефір для всіх у зв’язку з кризовою ситуацією навколо виборів у Мосміськдуму.
«Один день нашої роботи в прямому ефірі обходиться в 680 тисяч рублів. Ми будемо відкриті для всіх з 17:00 26 липня – стільки, скільки дасть змоги ваша підтримка», – повідомив тоді «Дождь».
Увечері 27 липня сталась DDoS-атака на сервер телеканалу. За даними «Дождя», вона тривала близько п’яти хвилин, а її потужність становила близько двох гігабіт на секунду. Приблизно тисяча IP-адрес, з яких атакували сервер, були заблоковані.
«Інтерфакс» проаналізував звітність телеканалу і дійшов висновку, що рекламні контракти з Євросоюзом становлять значну частину доходів «Дождя» від $45 473 (3 млн рублів) у 2014 році до близько $166 733 (11 млн рублів) у 2016 році.
Генеральний директор телеканалу Наталія Сіндєєва прокоментувала це так: «По суті вони нам замовляють виробництво та розміщення програм на сайті й у ефірі телеканалу про цінності Європейського Союзу і рекламу проектів, які ЄС реалізує в Росії». Також вона пояснила рішення відкрити звітність саме зараз: «Ми відкрили ефір і збираємо донейти (пожертви) від глядачів, тож вважаємо правильним, щоб усі вони бачили, на що ми існуємо та як витрачаємо їхні гроші».
Фото: «Дождь»