Кількість фоловерів сторінки перевищила 1 мільйон. І це незважаючи на те, що соціальна мережа змінила алгоритм новинної стрічки і стала видавати користувачам менше матеріалів ЗМІ.
Керівник проекту ТСН.ua Катерина Коберник зазначає, що весна стала для сторінки успішною завдяки серії відео і коубів. Так, наприклад, коуби, присвячені зимі та негоді, набрали 2,2 мільйона переглядів, а відео з мовними курйозами вітчизняних політиків – 1,3 мільйона.
«Ці відео стали найкращою рекламою нашої спільноти і допомогли швидко досягти позначки в мільйон фоловерів. І, оскільки експеримент з виробництвом спецконтента для соцмереж виявився вдалим, цього року ми його продовжимо і масштабуємо, а також поекспериментуємо з відео в Instagram ТСН.ua», – заявила Коберник.
ТСН.ua є лідером і в інших соцмережах – у Twitter на сайт підписано майже 900 тисяч осіб, а в YouTube – 440 тисяч.
Нагадаємо, ТСН.ua входить до топ-25 найпопулярніших сайтів України, його відвідують близько 3,5 мільйона людей щомісяця (60% з них використовують для цього мобільні пристрої).