9-10 грудня у Києві відбудеться StarLightMedia Story Lab – креативний проект з роботи із серіальними заявками у новому форматі. Про це повідомляє прес-служба холдингу.
У рамках хакатону учасники протягом двох днів будуть розробляти ідею гостросюжетної мелодрами для телеканалу СТБ у супроводі менторів – фахівців медіагрупи. Також у ролі ментора для проекту запросили голлівудську сценаристку і письменницю Лілію Кім.
Переможець отримає фінансування для розробки пілотного проекту серіалу у розмірі 100 тис. грн і можливість укласти контракт з каналом на його виробництво.
Мета StarLightMedia Story Lab – створення нових і креативних заявок на розробку гостросюжетної мелодрами для СТБ. За результатами дводенного інтенсиву учасники повинні представити розроблену ідею. Презентація проекту включає логлайн, розширений синопсис і опис головних персонажів.
Проект StarLightMedia відрізняється від традиційних пітчингів тим, що учасники проекту можуть приєднатися до неї незалежно від того, мають вони готову ідею чи ні. “Зазвичай автор при розробці працює самостійно і зустрічається із замовником тільки на пітчингу. Саме тому ідеї часто неточні – автори пишуть про те, що хвилює їх самих. Тому, крім ідей, ми потребуємо спілкування: авторів з каналами, каналів з авторами. Це дозволить бути у єдиному інформаційному полі”, – коментує Дмитро Кицай, керівник департаменту розробки і редагування серіального контенту, автор ідеї StarLightMedia Story Lab.
До участі у проекті запрошуються сценаристи, креативні продюсери з досвідом роботи над серіалами і проектами. Однак організатори також розглянуть заявки фахівців, які мріяли долучитися до розробки контенту, але поки працюють в інших напрямках. Час прийняття анкет до 5 грудня 2019 включно.
Перший пілотний Story Lab відбувся у жовтні 2019. Його переможцями стали Юлія Федець і Вікторія Мухіна. Команда отримала 100 тис. грн для пілотного проекту. Зараз автори підписали контракт із телеканалом СТБ і знаходяться у процесі розробки серіалу.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!