Згідно з дослідженням eMarketer, американські спортивні фанати йдуть від ТВ-передплат у інтернет, проте платне ТБ як і раніше домінує в сфері спорту. Такі компанії, як Amazon, Facebook і Twitter не дарма торгуються за дорогі права стримінгової трансляції ігор.
eMarketer зазначає, що є ніші в сфері спорту, які доступні тільки в цифровому вигляді. Крім того, за оцінками eMarketer, у 2018 році кіберспорт і NBA мали однакову кількість глядачів, по 63 млн кожен. Тільки НФЛ і MLB зібрали ширшу аудиторію – 139 млн і 83 млн, відповідно.
У жовтні 2018 року PwC провели дослідження, які показали, що ринок прав на спортивні трансляції є найбільшим компонентом спортивного ринку Північної Америки, і продовжуватиме зростати, ймовірно, з $20,94 у 2019 році до $23,80 млрд в 2022 році.
Чому люди йдуть від традиційного ТБ? RapidTVNews повідомляє, що є кілька факторів, що впливають на такий стан справ: передплата від лідерів галузі, автономні служби телекомпаній і незалежні стартапери, ОТТ-сервіси, які забезпечують пряму трансляцію контенту через інтернет, соціальні та цифрові медіакомпанії, що мають достатньо коштів, щоб купити повні стримінгові права, розвиток мобільного інтернету.
Кожна з чотирьох головних спортивних ліг США пропонує план стримінгового мовлення direct-to-consumer (D2C) від автономних сервісів (MLB.TV, NFL Sunday Ticket). Деякі з сервісів прив’язані до супутника й обмежені недільними іграми. Ціни різні, платити потрібно щомісяця або по сезонах. Ті, хто платять за сезони, витрачають щонайменше $250 на рік.
У середині січня 2019 року було опубліковано результати дослідження Rethink, згідно з якими, ринок реклами на традиційному ТБ може обвалитися до 2023 року. Одна з причин – можливий відтік спортивної аудиторії в інтернет