У день виборів президента України зі студій під відкритим небом новини вели відразу троє ведучих – Алла Мазур з Майдану Незалежності, Лідія Таран – із Центрвиборчкому, Наталя Мосейчук – з даху столичного хмарочоса. У прямому ефірі після закриття виборчих дільниць ТСН оголосила результати власного екзит-полу, а гостями програми стали найавторитетніші експерти, політики, також були включення з кандидатами в президенти. Над випуском протягом чотирьох місяців працювало понад 80 осіб.
Програма очолила топ за аудиторією 18-54 із рейтингом 6,1%/5,9% (Україна /50К+), а також була першою за широкою цільовою аудиторією 18+ з рейтингом 6,8%. Спецвипуск ТСН «Вибір країни» також впевнено лідирував у слоті показу: частка випуску за аудиторією 18-54 становила 18,5%/18,2% (Україна/50К+), серед аудиторії 18+ частка становила 16,6%.
Охоплення випуску о 19:30 становило 7,6 млн глядачів (4+), що істотно перевищило показники всіх інших програм цього дня. Загальне охоплення всіх випусків ТСН у день виборів становило 11 млн глядачів (4+).
Семигодинний марафон без перерви транслювався в соціальних мережах ТСН. Менш ніж за півдня він зібрав майже 800 тисяч переглядів у YouTube, а стрім на Facebook загалом подивилися понад 730 тисяч раз.
Що відбувалося за лаштунками знімального процесу, дивіться у відео:
Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний альянс. Дані надані телеканалом «1+1». Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), 18+ (Україна) і 18-54 (Україна/50К+). Докладніше щодо показників і визначення цільових аудиторій – у глосарії ІТК.
Фото: прес-служба ТСН