Медіакомпанії стикаються з необхідністю навчання, починаючи роботу з будь-якою новою платформою. Соцмережа TikTok, як новий майданчик для паблішерів і окремих створювачів відео, намагається скоротити цей період. Для цього вона робить щотижневе розсилання обраним представникам медіа, повідомляє Digiday.
TikTok запускає розсилку щочетверга, і в неї входить список із близько 10 трендових хештегів, які є джерелом зростання популярності програми. Для кожного хештегу TikTok посилається на повідомлення на своїй платформі, воно має бути прикладом для типів відео, які медіа могли б створити. У ньому також зазначена дата, коли планується почати показ трендового хештегу на вкладці Discover, що є версією вкладки Explore в Instagram.
Точно невідомо, коли TikTok почав робити це новинне розсилання або скільки медіакомпаній у списку. За повідомленням видання, кілька паблішерів, які активні в TikTok, не отримали інформаційного бюлетеня, тоді як іншим, неактивним, його надіслали. Представники TikTok відмовилися від коментарів.
Схоже, що новинне розсилання TikTok є хитрим ходом для платформи, яка швидко перетворилася на конкурента для Instagram, Snapchat і YouTube. Минулого року китайська технологічна компанія Bytedance витратила $1 млрд на просування TikTok, повідомляє The Wall Street Journal. На лютий 2019 року кожного місяця платформою користувалися 26,5 млн осіб. У середньому користувачі проводять на ній 46 хвилин на день.
За даними The Verge, більшість нових користувачів TikTok припиняють користуватися соцмережею протягом 30 днів. Тому компанія вигадує різні способи, щоб їх втримати, пише Digiday.
Ідея інформаційного бюлетеня полягає в тому, щоб дати медіакомпаніям можливість відстежувати тенденції, перш ніж вони з’являються на платформі. Паблішери вітають такий підхід, тому що TikTok, як і Snapchat до нього, залишається загадковою платформою зі своїми власними механізмами, з якими видавці все ще знайомляться. Тоді як на YouTube тренд може з’явитися і залишатися актуальним протягом кількох місяців, на TikTok цей термін набагато коротший: минає лише кілька днів – і аудиторія TikTok знаходить нове захоплення.
TikTok також дає медіа ранній доступ до нових функцій, таких як пряма трансляція. Застосунок тестував її з деякими паблішерами, наприклад, під час перших президентських дебатів у Демократичній партії в червні TikTok організувала для NBC News першу живу трансляцію на платформі.
Медіакомпанії NBC News і ESPN активно працюють на платформі. First Media отримала вигоду від хештегів TikTok, збільшивши аудиторію свого видання So Yummy до 1 мільйона передплатників після приєднання до платформи три місяці тому.
Водночас інші компанії обирають вичікувальний підхід щодо TikTok. Як і IGTV в Instagram, соцмережа ще не впровадила програму монетизації, яка б стимулювала медіа й творців контенту до активної співпраці. Багато компаній, які отримують розсилку та використовують її дані для створення відео, заявили, що не змогли оцінити, який вплив це справило на перегляди або рівень залученості.
Нагадаємо, «Телекритика» писала про те, що Facebook платитиме мільйони за новини.
Фото: Facebook