Згідно з прогнозом медіаагентства Zenith, перегляд контенту на смартфонах в 2018 році становитиме 24% від усього споживання медіаінформації у світі на різних носіях. У 2011 році такий спосіб споживання інформації оцінювався лише в 5%.
Zenith прогнозує, що до 2020 року цей показник зросте вже до 28%. Повсюдне зростання використання смартфонів збільшить споживання медійної інформації – у середньому кожен користувач буде витрачати в 2020 році 492 хвилини, це на 12% більше, ніж аналогічний показник у 2011-му. За оцінками агентства, у 2018 році користувач витратить на перегляд інформації 479 хвилин.
Також повідомляється, що в період із 2011 по 2018 рік час телеперегляду скоротився на 3%, прослуховування радіостанцій – на 8%, читання паперових газет і журналів – на 45% і 56% відповідно.
Як відзначили медіаексперти агентства, деякі медіагіганти стали драйверами зростання споживання телевізійної інформації, музики і новин у цифровому форматі, в тому числі на смартфонах. Так, кількість передплатників стримінгового телевізійного сервісу Netflix зросла в світі більш як у 5 разів із 2011 року і сягнула 125 млн осіб. Світова аудиторія Spotify – служби потокового аудіо, що дає змогу легально і безкоштовно прослуховувати музичні композиції, – збільшилася за цей же період більш як у 12 разів, до 75 млн осіб. Кількість користувачів соціальної мережі Facebook сягнула 2,2 млрд осіб.