Апфронтом називають презентацію проектів, що готуються до виходу в осінньому сезоні, під час якої телемережі оголошують графік мовлення і представляють свої нові шоу потенційним покупцям реклами. У США тиждень апфронтів стартує у травні, тож настав час ознайомитися з найважливішими тенденціями цього процесу.
Variety перелічує три ключові віяння ринку телереклами.
1) Консорціум великих медіакомпаній, що включає 21st Century Fox, Time Warner’s Turner, NBC Universal і Viacom, упровадив технологію OpenAP, яка дає змогу рекламодавцям визначати вужчі таргетовані групи глядачів перелічених вище телемереж і застосовувати одні й ті самі метрики для різних компаній.
2) Компанії A+E Networks і NBC Universal готові озвучувати рекламодавцям конкретні цифри, скільки відвідувань фізичних магазинів або переходів за посиланнями принесе показ реклами на їхніх каналах.
Зритель-заложник: как эволюционировали реалити-шоу
3) Fox Broadcasting і NBCU планують ставити менше реклами в прайм-тайм. Їхня мета – зробити телеперегляд комфортнішим для молодого покоління глядачів, які завдяки платформам на кшталт Netflix і Hulu усе рідше стикаються з рекламними роликами. Обидві компанії планують переходити до нових комерційних форматів, які, на їхній погляд, будуть більш прибутковими, ніж традиційна ТВ-реклама.
Головною тенденцією сезону, однак, залишається те, що апфронти стають усе складнішими і насиченішими. «Будь-який ветеран телебачення може розповісти вам, як він намалював апфронт-план для клієнта на серветці під час вечірки. У наші дні, однак, йому знадобилася б ціла скатертина», – пише Variety.
Нагадаємо, інститут «Майбутнє сьогодні» (Future Today Institute) нещодавно опублікував доповідь про 235 трендів у 20 галузях новинних медіа.